2GOOD4U
2GOOD4U 1.6 Server's iP
cs.ko.tl:27015 Dust2
cs.ko.tl:27016 Aim
cs.ko.tl:27017 Awp
cs.ko.tl:27018 Italy2
cs.ko.tl:27019 5on5 #1

Всичко което трябва да знаете за CS 1.6 Сървър

Предишната тема Следващата тема Go down

Важна тема Всичко което трябва да знаете за CS 1.6 Сървър

Писане by hARDCORE on Вто Юли 04, 2017 1:52 pm

Урока се състой от доста точки и подточки (като план на урок по история).

1. Платформата 
- Това е мястото където вие си слагате вашите плъгини metamod, dproto, amxmod и т.н.
- Тя се състой от главна папка (където е hlds.exe) + cstrike , valve и т.н.
- Папката cstrike е папката която отговаря за играта Counter-Strike. Там си слагате всичките неща. 
а) Някой от важните файлове в папката cstrike
- liblist.gam : В него се съдържа информация за играта Counter-Strike както и чрез него се осъществява връзката с metamod със сървъра.
Ето един примерен liblist.gam :

КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]ИЗБЕРИ ЦЕЛИЯ КОД
Код:
game "Counter-Strike"
url_info "www.counter-strike.net"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "1"
type "multiplayer_only"
cldll "1" 
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
gamedll "addons\metamod\metamod.dll"
trainmap "tr_1"



Този ред: 
gamedll "addons\metamod\metamod.dll" 
Е връзката на metamod със сървъра. При мен е на Windows. Ако искате да го направите на Linux го променяте на 
gamedll_linux "addons\metamod\metamod.so" , като "addons\metamod\metamod.so" е пътят на директорията към metamod.

б) server.cfg : това е файл който автоматично с пускането на сървъра се прочита , в него можете да добавите всякакви cvar-ове и т.н. 
Можете да направите примерно нов файл в папката cstrike с име "cvars.cfg" и напишете едно "exec cvars.cfg" в края на server.cfg и в него
например можете да добавите cvar-ове от вашите допълнителни плъгини който добавяте.

2. Linux или Windows
а) разликите между двете операционни системи
- на Windows можете да пуснете сървъра си с максимум 500 и нещо FPS за разлика от Linux можете до 1000FPS.
- разширението на изплънимите файлове - при Windows e .exe и .dll , а при Linux e .so
б) как да си направим сървъра за линукс
- много просто, където има .dll файл го замествате със .so (например dproto.dll го намирате като .so файл в интернет и махате .dll И оставяте .so)
- отивате в metamod/plugins.ini и променяте всичко от "win32" на "linux" и ".dll" на ".so" 

Например:

От:

КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]ИЗБЕРИ ЦЕЛИЯ КОД
Код:
win32   addons/dproto/dproto.dll

win32   addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll

win32   addons/mmtimer/mmtimer.dll
win32   addons/podbot/podbot_mm.dll



Става на:

КОД: [You must be registered and logged in to see this link.]ИЗБЕРИ ЦЕЛИЯ КОД
Код:
linux   addons/dproto/dproto.so

linux   addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.so

linux   addons/mmtimer/mmtimer.so
linux   addons/podbot/podbot_mm.so



това е единственото което го знам със сигурност тъй като не съм голям експерт по Linux, ако някой знае още някаква разлика между двете OS , моля да пише/допълни.

3. Metamod 
а) какво е "metamod" ?
- Metamod е най-важната част от вашият сървър тъй като той осъществява връзка между вашият сървър и ви позволява да добавяте негови плъгини каквито
са amxmod, adminmod, clanmod, dproto и още много, много!
б) можем ли без него ?
- разбира се , обаче във вашият сървър няма да има възможност да сложите AMX MOD X например, а сървър без него само за Клан Войни става. 
в) някои тънкости при metamod
- (само за линукс) ако платформата ви е стара прейменувайте "metamod.so" на "metamod_i386.so" - не мога да обясня защо е така , но иначе ако не се направи
дава грешка в конзолата при пускане , че не може да осъществи връзка с metamod.
- (само за линукс) ако сте с най-новата платформа и AMX Mod X 1.8.3Dev премахнете всички "i386" от файловете с разширение ".so"
- (само за линукс) ако ползвате Metamod-P е възможно да имате проблеми при линукс.
г) разликата между Metamod и Metamod-P
- Metamod-P е подобрена и по-нова версия от Metamod тя има малко повече така да се каже - екстри и също натоварва по-малко. 

4. AMX Mod X
a) какво е "amx mod x" ?
- AMX Mod X е плъгин за Metamod който има голяма функционалност и много хора го разработват и правят модификаций (плъгини) за него и GamePlay-а става много по-интересен.
б) какво е плъгин за "amx mod x" ?
- Плъгините първоначално са в разширение ".sma" след което се компилират в ".amxx" файлове и тогава AMX Mod X ги разчита. Плъгините са допълнения
към вашият сървър.
в) какво е модул за "аmx mod x" ? 
- Модулите са .dll файлове (за линукс .so) писани на програмните езици C# и C++ ако не се лъжа, компилирани в .dll или .so и в тях има функций които плъгинте ползват.
г) папките в директорията "cstrike/addons/amxmodx"
- Папката : "configs" - тук се намират .cfg и .ini файлове .. конфигурационните файлове на AMX MOD X.
- Конфигурационнен файл: "configs/amxx.cfg" - това е файла който автоматично се прочита при пуснат AMX MOD X. В него можете да добавите cvar-ове от допълнителните плъгини.
- Конфигурационнен файл: "configs/cmdaccess.ini" - това е файла в който можете да намерите коя админ команда на кой флаг е + от кой плъгин е например ("amx_kick" "c" ; admincmd.amxx - командата, флага, плъгина)
- Конфигурационнен файл: "configs/maps.ini" - това е файла в който трябва да добавите картите на който искате да се играе във вашият сървър
- Конфигурационнен файл: "configs/modules.ini" - това е файла в който трябва да запишете модулите който искате вашият сървър да използва
- Конфигурационнен файл: "configs/plugins.ini" - това е файла в който трябва да добавяте новите плъгини който слагате във вашият сървър (с разширението ".аmxx"!)
- Конфигурационнен файл: "configs/users.ini" - това е файла където ще трябва да добавяте нови администратори в сървъра ви
(това беше за папката configs, написах най-важните и най-често използваните файлове)

- Папката : "data" - в нея има 2 папки .. "vault" и "lang". Във "vault" се сейфат нещата от сървъра, това е нещо като сейф. В "lang" има само .txt файлове и там можете да добавите/премахнете език на сървъра ви.
- Папката : "dlls" - в нея се намира .dll (за линукс .so) главния файл на AMX Mod X
- Папката : "logs" - в нея има .txt и .log файлове който са логовете за вашият сървър (например когато админ влезне в сървъра по подразбиране от AMX Mod X се записва в логовете)
- Папката : "modules" - в нея се намират модулите на AMX Mod X (за windows - .dll , за линукс - .so)
- Папката : "plugins" - в нея се намират плъгините за AMX Mod X (само .amxx файлове)
- Папката : "scripting" - тя не ви е нужна освен ако не пишете/редактирате/компилирате плъгини за AMX Mod X

д) какво е Pawn
- това е програмният език на който се пишат AMXX плъгините. Той има сходен синтаксис като C# (CSharp).

5. Dproto
a) какво е "dproto"
- това е плъгин за Metamod който позволява играчи с протокол 47 и 48 да се присъединяват към сървъра (играчи с купена игра и играчи без купена игра)
- предпазва сървъра ви от тъй наречения Fake Players Flood (фалшиви играчи влизат в сървъра ви и ви правят мизерий спамят и т.н.)
- редакция на dproto.cfg : 
б) най-важната част от dproto.cfg
: FakePlayers_AntiReconnect = 1 // защитата против Fake Players - 1 пусната , 0 - спряна
: FakePlayers_BanTime = 120 // време за което Fake Player ще бъде баннат - сложете -1 само да ги киква
: Exploits_CheckDownloads = 1 // проверява какви файлове теглят влизащите играчи в сървъра - 1 проверява, 0 - спира проверката
: Exploits_DisableUploads = 1 // не позволява играчите да качват файлове на сървъра - 1 защитата работи, 0 - не работи 

---- Нещо като за финал
- След като сте прочели целият този урок би трябвало да имате "основата" и да можете да си направите CS 1.6 сървър с AmxModX.. 
- Преди да питате нещо по форумите прочетете първо дали тук има информация за него и ако според вас не е достатъчна ще добавя още.
- Приготвил съм няколко проекта - 2 програмки като първата автоматично добавя сървъра ви в много геймтракер сайтове, а втората ще можете да правите АМХХ плъгини (Vip Extras/Menus и други прости плъгини с цел да се намалят заявките). Ще ги реализирам към средата на 2016 година.

6. Какво е ReHLDS
- ReHLDS e Reverse Engineered Half Life Dedicated Server , казано на "български език" HLDS променено от някой (неофициална версия) и в нея има доста оправени бъгове и т.н. където наш'те приятели от VALVE са си оставили ръцете.
- Какво означава термина Reverse Engineering ? Ще ви го обясня на български език с мой думи: Това е обратно инжинерство, напримерно от аплкацията HLDS, декомпилират я след което правят промени по нея, но всичко е на базата на HLDS.
- Офииален GitHub на ReHLDS : [You must be registered and logged in to see this link.]
- ReHLDS така да се каже се появи доста наскоро през 2015 година, но не ви препоръчвам да го използвате за момента.

7. Доста полезни линкове (натиснете върху подчертания текст за да го отворите ..)
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

8.1 Руски сайтове
- руснаците са най-напред в Pawn скриптинга.. имат много хубави сайтове с плъгини които ви гарантирам, че не сте видяли по други форуми.
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
avatar
hARDCORE
Power user

Male Zodiac : Sagittarius Брой мнения : 297
Отсенка : 1337
Rep : 10
Регистриран на : 13.01.2010
Age : 21
Местожителство : PLOVDIV

точки
точки:
652/1000  (652/1000)

Вижте профила на потребителя http://bginter.forume.biz

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите