2GOOD4U
2GOOD4U 1.6 Server's iP
cs.ko.tl:27015 Dust2
cs.ko.tl:27016 Aim
cs.ko.tl:27017 Awp
cs.ko.tl:27018 Italy2
cs.ko.tl:27019 5on5 #1

Правене на карта на Valve:Hammer Edition

Предишната тема Следващата тема Go down

Важна тема Правене на карта на Valve:Hammer Edition

Писане by HarkoMaHu* on Съб Яну 16, 2010 4:05 am

1.0 Как се правят стълби
1. Намаляте размера на квадратчетата .
Най-добре да ги намалите 2-пъти ето така : Smaller Grid
[You must be registered and logged in to see this link.] ... erGrid.JPG

2. Сега избирате Block Tool [Shift+B] :
[You must be registered and logged in to see this link.]

3. Правите един блок колкото ви трябва :
[You must be registered and logged in to see this link.]

4. Задържате Shift и местите напред и после на гор за да се получи това:
[You must be registered and logged in to see this link.]

5. Продължавате по същия начин докато ги направите до там кадето искате :
[You must be registered and logged in to see this link.]

И сте готови
2.0 Kaк се работи с програмата
Create A New Map
Щракнете върху file/new, разширяване на нов прозорец, като голяма, колкото е възможно, това ще улесни работата ви по-късно.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Сега ще видите четири части черни прозорци. Едно име на камерата в горния ляв, едно име нагоре (X / Y) в горния десен ъгъл, едно име фронт (Y / Z) в долния ляв и накрая един конкретен страна (X / Z) в долния десен.
Разяснения: Upan и надолу corosponds да З. Изтока и Запада corosponds да X. Северна и Южна corosponds да Й. За да направите това лесно да се разбере съм направил малка рисунка, че може да имате право погледнете по-долу.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Избор на текстура за Вашите първи Измий
В дясно ще видите черно ламбда на розов фон, това е грозно Standart текстура в halflife и тя се нарича AAATRIGGER. Тази структура се надяваме, че вие не искате да използвате навсякъде вижда така натиснете бутона Browse. Ако не се получи синьо екран (просто се шегувам!) Трябва да виждате необосновано много снимки изглеждаш като каси, стени и контейнери др Намери ли нещо, което ще използвате за вашата етаж и doubleclick него.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Сега трябва да се върнем към основния прозорец.
Смяна на Вашето Решетка Размер
Щракнете два пъти в мрежата с отрицателен знак, за да се получи gridsize на 16. Можете да видите вашите представи gridsize в долния десен ъгъл на OnGrid. Gids са малки бели линии помага ли размера вашите обекти. Размерът на тях са размерът на пикселите в unstreched текстура.
Проследи Първа измерение на четка
Щракнете върху блока инструмент (I oftenly refear към него, както четката инструмент), неговата бяла cupe в лявата лента. Това се използва за draging вашата четка. Сега отидете в горната част (X / Y) прозорци и прави квадрат в размер на 256x256.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Когато сте спрели draggin вие ще забележите, че вашата квадрат се превръща в stipled бял квадрат с осем малки размера квадрати. Можете да плъзнете някоя от тези точки, за да преоразмерите вашата четка, но това е verry simular за други приложения, така че може би трябваше Реших, че allready.
Промяна на Измий от сайта
В сайта (X / Z) прозорец можете да промените размера ви кутия на височината на 16px (една мрежа).
Довършителни четката
Rightclick бялата четка и изберете Създай обект.
Вижте вашата работа
Натиснете Камера в leftbar и натиснете веднъж в камерата прозорец. По мнение меню изберете 3D текстурирани полигони. Кликнете отново в камерата прозорец и задръжте бутона на мишката. Движение на мишката, докато не на място, вашето поле. Все още задържате бутона, който използвате W, а, а и просто като в Counter-Strike да се движи наоколо. Ако имаш това право ще се търси в нещо simular за това.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Ами сега
Сега изберете нова текстура, подходящи за стени. Създайте Четири четки за обекти около етаж. Направи ги 128 единици височина и 16 единици широк. Когато направите това, то трябва да изглежда така
[You must be registered and logged in to see this link.]

Това изглежда грозен, вие може да видите, че стените са текстурирани погрешно. (The pannels не са успоредни на пода).
В текстура Инструмент
Кликнете cupe под блока инструмент, нов прозорец с надпис Фейс Proberties появи. Щракнете върху стрелката в горната част на левия бар в VHE. Кликнете на вътрешната стена и вие ще забележите, че стане червено. Използвайте CTRL за да изберете повече стени. Когато не можете да видите на стената, която искате да промените само използвате фотоапарата, за да си преместиш оглед друг ъгъл и да се върнеш към стрелката средство и избра последната страна (и). Сега всички iner текстури трябва да бъде червено. Щракнете върху бутона T под оправдаят в лицето Proberties и вие ще видите текстури изравни с горната целия път около вашата стая. Тя сега изглежда по този начин.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Трябва да го до сега
Така се създаде един покрив за стая.
Какви са Зелена линии?
Зеленият линии определи центъра на картата. Зеленият линии са в камерата прозорец изготвен, тъй като някои червени, зелени и сини жици.
Размери В CS-Картографиране
Тук следва нормални височини и ширина не трябва по всяко време да са наясно.
Thing Width Height
cs_mansion door 64 92
cs_mansion window 64 64
cs_mansion wall 16 128
Създаване на Сфетлина
Richt сега ви карта е ***** черно. Кликнете върху лице инструмент точно над блока инструмента и щракнете върху центъра на стаята. Движение на зеления квадрат, докато тя изглежда нещо като това.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Rightclick и да създаде обект. Ейвъри малка клетка трябва да се появи в по-голямата част от прозорците. Натиснете го веднъж, така че то става червено и след това задръжте на ALT при натискане на клавиша Enter. Уверете се, че светлината е избран за класа като по-долу.
[You must be registered and logged in to see this link.]


Затворете прозореца на обекта Proberties отново. А сега сте светлина в своя ниво. Ура.
Създаване на Counter-Терористични Спуун
Да се направи с оглед преди, но този път, когато избирате info_player_start вместо светлина. Когато затворите прозореца голяма кутия repressenting насрещен Терористични плодя сее се. (в VHE той може просто да бъде зелен куб, но това ще направи никаква разлика).
Създаване на терористична Спуун
Също като CT-мицел, но избира info_player_deathmatch вместо info_player_start. Уверете се, че има достатъчно място между тези двама мъже. Аз suguest 128 единици между центровете на всяка плодя поне. Можете също да искате да ги поставят над пода, 16 единици бърборене между buttom на spawns и пода ще бъдат достатъчно (можете да заседнат в пода, когато размножаване, ако направите това погрешно). Също така е важно да се проведе едновременно плодя точки вътре в стаята, или ще получи изтичане грешка при компилиране.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Съставяне
Първо трябва да запазите вашата карта. Тя просто искате колкото освен всичко останало, във всички други програми (Файл / записване). Дайте име на сайта нещо. и сега за забавната част .. натиснете F9 и следния диалог ще apear:
[You must be registered and logged in to see this link.]

Да кликнете този бутон ще експерт. Ще получите друг диалоговия гледам така.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Кликнете върху dropdownbox отбелязани върху снимката по-горе и вие ще получите нещо подобно на снимката по-долу.
[You must be registered and logged in to see this link.]

Сега трябва да изберете Halflife CounterStrike (пълно) възможност, и ето, нова снимка
[You must be registered and logged in to see this link.]

Кликнете Go! да отида. DONT пипай нищо преди съставянето приключва. В пара, ще трябва да започнете да си карта автоматично, който трябва да бъде очевидно как да правя. Counter-Strike <1,5 картата ще започне автоматично
[You must be registered and logged in to see this link.]

HarkoMaHu*
Цар на Клавиатурата

Male Zodiac : Leo Брой мнения : 139
Отсенка : 968
Rep : 11
Регистриран на : 13.01.2010
Age : 25
Местожителство : Plovdiv

точки
точки:
44/4  (44/4)

Вижте профила на потребителя http://bginter.forume.biz

Върнете се в началото Go down

Важна тема Re: Правене на карта на Valve:Hammer Edition

Писане by fenderBG on Пет Юли 02, 2010 8:19 am

Поне да беше написъл накрая, че си го копирал от[You must be registered and logged in to see this link.]

fenderBG
Статист

Брой мнения : 1
Отсенка : 1
Rep : 0
Регистриран на : 02.07.2010

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите